maanantai 26. syyskuuta 2011

Seminaarin kutsu!


Tänään lähden yöjunalla kohti Suomea. Helsingissä olen huomenna puoliltapäivin ja siitä jatkan kotiin Porvooseen. Suomen matkan syy on 29.9-30.9.2011 Oulussa pidettävä seminaari, jonka aiheena on biografinen tutkimus. Ennakkotietojen perusteella seminaarista on tulossa todella mielenkiintoinen, mukana on yhteensä 25 paperia kahden päivän aikana ja sen lisäksi keynote puhujana on muun muassa Maarit Leskelä-Kärki. Itse puhun luonnollisesti Sinervon siskoistani.

Tässä lyhyen "blogiurani" aikana olen huomannut, että täältäkin löytyy paljon ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita (oma)elämäkerrallisesta kirjoittamisesta ja siksi ajattelin myöhemmin kirjoittaa seminaarin annista pienen referaatin tänne blogiini. Muistoksi itselleni ja tiedoksi kiinnostuneille.

Postauksen kuvat ovat tyttäreni kesäisiä otoksia Porvoosta ja niiden kautta haluan muistuttaa P.S. Rakastan kirjoja-blogin Saran ihanista Porvoo postauksista.




5 kommenttia:

  1. Kuulostaa hurjan mielenkiintoiselta! Antoisaa seminaaria!

    VastaaPoista
  2. Minä ainakin kuulen ja luen mielelläni tuosta seminaarista. Antoisaa Oulun matkaa ynnä hyvää seminaaria!

    VastaaPoista
  3. Minä olen olen myös kiinnostunut elämäkerrallisesta tutkimuksesta ja odotan kiinnostuneena seminaarisi antia!

    VastaaPoista
  4. Kiitos linkityksestä ja tervetuloa Suomeen! <3 Antoisaa ja onnistunutta seminaaria myös! :)

    VastaaPoista
  5. Voi miten mielenkiintoista. Jännityksellä odotetaan seminaarikuulumisia.

    VastaaPoista